Despre constructii si calitatea lucrarilor/About construction

 În aceasta perioada când toată lumea iubește frumosul ,calitatea și luxul ,este greu sa găsești oameni care sa executa lucrările la adevărată calitate.De Ce?Pentru ca oamenii vor bani mulți in timp scurt si pentru ca meseriile nu mai corespund cu calificarea oamenilor.In urma cu 20 de ani când am început eu in constructii in zona mea 80% deveneam constructori.Acum nici 20% nu mai urmează acest curs la vieții pentru ca in constructii munca fizica chiar este una grea

Din cauza aceasta meseria si calitatea lucrarilor scade.Vin oameni din afara plus persoane care erau paznici sau lucrau in fabrici si acum aleg construcțiile ca sunt mai bănoase si nu se cere scoala prea multa,iar din cauza aceasta calitatea lurarilor scade.Cei cu adevărat buni nu au timp liber deloc .Eu după 20 mi-as dori sa ofer sfaturi si sa supravegheze cat mai multe lucrari,dar cu siguranță cerea ar fi mica pentru ca oamenii nu își permit sa plătească și pentru asta. Dacă doriți sfaturi si ajutor puteți comenta in acest blog pentru a găsi soluții impreuna sau pe emailul blogului.Va doresc o zi minunata tuturor si o calitate a lucrarilo cat mai bună 


Comments