Cele mai frumoase texte si declaratii de dragoste

– Dragostea mea pentru tine va dura pana cand un orb va reusi sa picteze zgomotul unei petale de trandafir cazuta pe o masa de cristal. TE IUBESC!
– Într-o zi ma vei intreba: Ce este mai important pentru tine, eu sau cu viata ta? Iti voi spune: viaţa mea… Nu pleca de langa mine pentru ca TU esti viata mea!!!
– Tu nu stii de mine.. Nu stii cine sunt. Dar eu mi-am creat o lume in care ne iubim si tu ma stii, ma vrei, ma ai, iar eu.. eu te privesc si nu-mi ajunge.. te simt si nu ma satur.. te am si te mai vreau, pentru ca te iubesc!
– Te iubesc mult viata mea, te iubesc asa cum nu am mai iubit pe nimeni in viata mea, ai aparut atunci cand aveam cea mai mare nevoie de tine, esti un inger pe pamant, orice as face, orice mi-as dori, iubire ca a ta nu voi mai gasi, te iubesc mult viata mea!
– Zile in sir m-am tot gandit ce cuvant ar fi mai potrivit sa-ti spun. Ca o dulce ameteala ma cuprinde atunci cand ma gandesc la tine. Si acum ma pierd. Nu vreau, nu pot sa mai gandesc. Pur si simplu te iubesc si alte cuvinte nu gasesc.
– As vrea sa fiu o stea, sa stralucesc numai pentru tine, sa ma transform in ploaie, sa cad usor peste trupul tau fierbinte, apoi sa ma evapor, s-ajung din nou in cer, sa le zic ingerasilor cat de mult TE IUBESC!
– Stiu ca tu stii ca eu te iubesc. Dar de fiecare data simt nevoia sa iti amintesc. Desi.. Desi sunt constienta ca nu s-au inventat inca acele cuvinte care sa exprime tot ceea ce eu simt. Sunt doar niste banalitati. Dar atunci cand le auzi gandeste-te ca eu ti le spun din suflet. Te iubesc! Suna asa de frumos. Si totusi nu exprima suficient. Poate am sa te sarut. Poate am sa te mangai.. Poate am sa te ating.. Si totusi nu va fi suficient ca sa iti arat ca pana la sfarsitul vietii mele voi fi langa tine.
– Tu imi luminezi ziua cu sunetul vocii tale, tu mi-ai adus atat de multe zambete si dragoste, esti totul pentru mine si am fost atat de binecuvantat cand Dumnezeu te-a trimis aici pentru mine.
– Iubesc 3 lucruri! Soarele, luna şi pe tine! Soarele pentru zi, luna pentru noapte si pe tine pentru totdeauna!
– Sunt un milion de stele si un milion de vise, tu esti singura mea stea si singurul meu vis! Te iubesc!
– Există flori in gradina mea, exista flori în parc, dar nimic nu este mai frumos decat atunci cand buzele noastre se intalnesc in intuneric! Esti cea mai frumoasa floare a mea!
– Este greu sa vorbesc atunci cand sunt indragostit pentru ca atunci cand te privesc, frumusetea ta ma lasa fara rasuflare.
– Nu pentru ca iubesc sunt fericit, ci faptul ca sunt indragostit de tine ma face fericit!
– Intalnirea cu tine a fost o soarta, devenind prietenul tau a fost o alegere, dar sa ma indragostesc de tine a fost ceva ce nu am putut controla.
– Simt ceva in inima mea, este ca o mica flacara. De fiecare data cand te vad, aceasta flacara se aprinde. Această flacara arde pentru tine, pentru ca te iubesc!
– Eu ma simt atat de fericit, stiu de ce? Pentru ca sunt atat de norocos, stii de ce? Pentru ca Dumnezeu ma iubeste, stii de ce? Pentru ca mi-a oferit un dar, stii care? Pe tine, dragostea mea!
– Pot sa nu te mai vad, dar nu pot sa mi te scot din inima. Pot sa nu te mai ating, dar nu pot sa mi te scot din minte. Poate nu mai insemn nimic pentru tine, dar tu vei fi intotdeauna speciala pentru mine.
– As vrea sa-ti fiu patura, as vrea sa-ti fiu pat, as vrea sa-ti fiu perna sub cap, vreau sa fiu in jurul tau, vreau sa te tin strans in brate si sa fiu norocoasa persoana care te pupa de noapte buna.
– Vad lumea in ochii tai si ochii tai peste tot in lume.
– Ti-am zis vreodata de ce te iubesc eu pe tine? Te iubesc pentru ca langa tine sunt mereu eu insami, pentru ca ma faci sa ma simt cum nu m-am mai simtit niciodata, pentru ca dragostea ta imi spune ca tot ce e mai bun de acum se va intampla, pentru ca mi-ai aratat ce inseamna dragostea adevarata… si cred ca te mai iubesc pentru ca esti pur si simplu irezistibil!

Comments