Poezie de stadion

Drumul e trist
Demult luminile s-au stins
Dorul de casa ne-a luat,
Iubita ne asteapta-n pat…
Toti ne gandim,
Pe unde-acum puteam sa fim
Prin cluburi sau prin discoteci,
Si zorii sa ne prinda beti…
Dar am ales,
Facand un sacrificiu imens
Ca voua sa va dedicam,
Tineretea ce-o avem…
Aleee aleeee… ale Dinamooo alee aleee                                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                  Stiti de ce n-avem sambete
Le traim in peluze
Tot ce avem noi pe lume
Se numeste FCD
FC Dinamo ale, FC Dinamo ale
FC Dinamo ale, FC Dinamo ale                                                                                                                                 
                                                                                                  Cine ne-ntreaba ce-avem pe lume
Si cum traim si cine suntem, noi ii raspundem:
Ne-avem pe noi si-avem Dinamo!
Ne-avem pe noi, ne-avem pe noi si-avem Dinamo!                                                                                       
                                      Chiar daca stam doar in furtuna
Noi n-am uitat de vremea buna
Si cand in jur e doar noroi
Noi ne lasam spalati de ploi
Ca soarele va rasari
Si norii se vor risipi
Si cainii se vor aduna
Pe stadion iar vor canta
FC DINAMO ALE ALE                                                                                                                                        
    Ce se intampla acum ce e in mintea mea
De ce departe de tine nu pot sta
De ce putine imi sunt cuvintele
Sa pot sa imi masor sentimentele
Pentru ca m-am nascut,Si am sa mor caine
Pentru ca m-am nascut,Si am sa mor caine
Ale ale ale Dïnamo ale !                                                                                                         

Comments